Dagens floskel

- Hej!

- De här fungerar inte

- Fungerar inte headsetet till mobiltelefonen?

- Nej, ni gav mig fel

- Ok, vilken mobiltelefon har du?

- Den här

- Ok, den här ska ju passa. Om vi testar att stoppa in headsetet här i botten så hittar ju telefonen dessutom headsetet

- Eh, ok

- Ska vi testa att ringa till din telefon? Vad har du för telefonnr?

- Öh, va? Nej, men alltså i så fall vill jag inte ha kvar det. Har ju ett till hemma och två kan jag ju inte använda

- Är det inte reklamation så är det återköp, och då måste produkten vara i nyskick med förpackning

- Men det behövs ju bara kvitto!

- Nej, om du läser på kvittot så står det i obruten förpackning. Öppet köp innebär att vi kan sälja varan vidare

- MEN FÖR I HELVETE! Jag går in och pratar med en han jag köpte det av.


ullisar
02:16:25, 2009-04-19
http://ullrika.se

sicken hjälte.

hade en liknande hos oss häromveckan. kanske var samma snubbe?


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0