Sing Along och dyl. självmord

Jag hatar verkligen Sing Along. Och alla andra liknande program. Inte nödvändigtvis där de sjunger, men när någon panel med vidriga B-kändisar försöker tjäna ihop lite pengar på fyndigheter som suger mer än Bert Karlsson är ful. Inte en jävel i "publiken" (säkert tvångsinsatta instutitionspatienter, några andra får de säkert inte dit) skulle skratta åt fyndigheterna om det inte var för den pinsamma stämningen som kommer sig av att hundratalet personer sitter och glor på en scen i plast där ett antal personer försöker göra sig lustiga med ännu mer pinsamma skämt. "Iiiiihihihi vad rolig han låter! Jaaaag vet, jaaaag vet - Beeee Geeees!" *skrattsalvor* "Neeeeejeee, det var ju Lill-Babs!" *Iiiiiiihihihi* *applådera*

 

Jag nästan dör!


Olle
20:47:13, 2009-01-09
http://noposo.blogg.se/

Jag håller med, det finns inget jobbigare än Sing a long. Hur länge orkar man titta på Renée Nybergs falska leende egentligen?

Robban
21:31:11, 2009-01-09
http://ostbage.blogg.se/

Största frågan är varför dom kör det varenda jävla dag, för det gör dom väl nästan? Tycker det är det enda som går på trean...

ullrika
02:34:29, 2009-01-12
http://akirllu.blogg.se/

va lustigt. för jag tycker precis tvärtom! jag tycker det verkar vara ett program där deltagarna har roligt. i motsats till typ alla lekprogram (Extra Extra, TimeOut, Parlamentet osv).



jag gillar Sing A Long. sådetså.



ps. håller tummar för jobbet!


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0