Sladd till datorn

- Hej

- Hej

- Jag vill ha en sladd till datan

- Till datorn?

- Ja

- Ok, menar du en nätverkssladd?

- Vet inte, en sladd. Den jag har nu räcker inte. Den måste liksom gå runt hörnet.

- ... eller strömsladd? Sladd till monitor? Till TV?

- En sån där från väggen till datorn

- ... får du överhuvudtaget på datorn?

- Ja

- Du vill alltså ha en nätverkskabel så att du kommer ut på internet?

- Nätverkskabel... hmm... internet, nej det vet jag inte. Jag känner nog igen om jag hör, vad heter de mer?

- Tja, de kan väl kallas internetsladd, cat-5 och kanske utp eller ftp även om det inte är direkt rätt

- Jag tror jag vill ha en sån där nätverkskabel i alla fall


Anonym
11:46:29, 2009-05-08

sånt där hände då aldrig i norrköping :p

Broken Spirits

"- En sån där från väggen till datorn

- ... får du överhuvudtaget på datorn?"



:-P You made my day!


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0