Brashelvete

Nej, jag har inte sett någon brasa. Får väl tända ett ljus och fantisera mig till att det var trettiotusen gånger större. Inte för att jag bryr mig mer än en alg i havet, men vissa verkar ju tycka att det hör till. Har nog inte sett en brasa på säkert fem-sex-tolv år? Om jag tittat på en med någon senare än så ber jag om ursäkt, men jag har bara inte tankeverksamhet nog att lägga brasor på minnet.

 

Ingen sprit blev det heller. Och inte sörjer jag för det. Varma mackor och cola hos familjen Larsson var helt lagom en onsdagkväll. En extremt seg dag på jobbet har satt sina spår och jag har svårt att hålla upp ögonen. Imorgon är jag ledig som det ser ut nu och jösses vad jag ska sova. Jag ska sova till klockorna stannar. Tvinga mig kvar när benen värker och limma ihop ögonen för att somna om.

 

Lite varm choklad och TV nu kanske. SKa försöka flyta ut så mycket som möjligt och bara låta varenda muskel i kroppen slappna av. Undrar vad han gör ikväll. 

 


Emelie
02:38:52, 2008-05-01
http://emeliestankar.blogg.se

vet du vad? ikväll är jag full. men det var inte det jag ville säga. idag har jag sett dig på riktigt för första gången på ja, massa år! men jag vågade inte gå in :p. haha, jag är feg som få. men ja, kanske ska skicka ett nyktert mail imorn. gör det :). hoppas du får vila ordentligt imorn, och du, ta en sväng över femöres igen!


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0