Några eldsjälar

32-24-14-14-12-11 är de senaste dagarnas besökshistorik. Jag skrev tidigare om kräsna besökare och den senaste tidens historik bevisar väl det rätt väl :) Eller ska man göra :(? Hm

 

Shoppade lite på Clas idag, ett par 5.1 datorhögtalare från Creative på rea + rabatterat pris. Vet inte riktigt vad jag ska ha dem till, men eftersom det är billig teknik var jag tvungen :| Emma suckade och tittade menande, men jag hittar nog någon användning för dem. Kan ju vara rätt neat hur som helst om man väl skaffar ny tv om några månader.

 

Tja, vad mer... soffan kommer nästa tisdag, riktigt jäkla trevligt att se fakturan på 0kr totalt. Dessutom kommer mellanskillnaden in på kontot om några dagar :) Ikea är underbara ibland! Gör man 100 000 000 000kr (100 miljarder alltså) per år så har man kanske råd att värna om kunderna, och det tackar vi för! 

 

Och så fick jag ledigt från jobbet i helgen vilket innebär att det blir en tripp till Sälen tors-söndag! Ska försöka komma på något smidigt sätt att ta mig till Örebro till lunch på torsdagen bara, men det ordnar sig nog.

 

Börja kommentera mer hörrni! Nu är ni bara 11st kvar, men vafan, de andra hittar nog snart tillbaka! 


Bror
22:17:30, 2008-04-01

tja! diggar din logga... riktigt het

Robban
22:17:49, 2008-04-01
http://ostbage.blogg.se

Ska jag stilla din glädje över dina nya högtalare med att det inte funkar att plugga dom i tvn. Iaf inte och få surround... :/ Alternativet är att koppla dom via datorn och spela upp allt därifrån. Men då måste du ha datorn kopplad till tvn med. :D

Robban
22:21:24, 2008-04-01
http://ostbage.blogg.se

Satans bror: Varför har inte du nån blogg? Du borde ju skriva om våld, vapen och... våld? Sånt som du gillar :)

Anonym
22:35:01, 2008-04-01

jag åker också till sälen, fast på söndag :). så det blir en fin omkörning. ser du en dålig bilförare som sjunger järnet i bilen påväg upp i en svart xc90 är det jag. då kan du ju tuta! hah. och jag är ganska bra på det där med kommentarer. du är dock dålig på att svara på mail :p.


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0