Kräsna

Wow vilka kräsna besökare jag har! Easy come, easy go som det heter :) För att ha haft 43 besökare dagen innan flytt till 20-19-16-17-20-14-11 efter, en klart avtagande trend ser det ut som. RSS finns ju, men det har ju knappast stulit (fult ord) mer än hälften av besökarna :)

 

Som sagt, allt leker här. Imorrn är det första dagen på jobbet, blir nog mest nyckelutlämning, brandgenomgång och kanske lite i butiken, i helgen smäller det ju på riktigt. Var hänger batterierna liksom?

 

Ska även få ordning på datorn var det tänkt. Tänkte testa Vista ett tag, men är lite osäker. Alla säger ju att det är sisådär, men det kan ju knappast vara såå mycket sämre än XP. Äntligen har vi internet som sagt, nu blir det lite jakt på blocket efter möbler. Klaffbordet ska målas en andra gång idag, men sen är det klart. Det duger som matbord för två som är vana vid kaos.

 

Nu ska vi shoppa lite mat och sen är det... tja, inte så mycket. Måleri såklart och lite jobbsök. Lite blocket och så mycket slappa. Sista dagen jag tillåtit mig själv att bara hänga ben, nästa vecka är det söka jobb som gäller.

 

Over änd aut. 

 


Emelie
14:39:23, 2008-02-07
http://emeliestankar.blogg.se

jag är inte kräsen. och så har jag ju en chans att få uppdateringar från hemstaden nu också :). lycka till på jobbet imorn.


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0