Staaan

En heldag på stan idag, ensam faktiskt! Länge sedan jag tog tid på mig och bara filurade runt. Kikade lite på ditt, lite på datt och var borta oförskämt länge. Kanske två timmar. (Det är långt för en kille.)

 

Vi kom fram till att vi vill ha ett runt matbord med lite sköna fåtöljer/stolar istället för vanliga "klassiska" matbordsstolar. Det fanns en kombination på (återigen) Ikea vi inte la så mycket märke till då, men som nu i efterhand kändes helt rätt. Vitt var det också, vilket behövs då "matsalsdelen" i lägenheten är mörk och utan fönster.

 

Vad skönt att ingen kunde svara på mitt förra inlägg heller, då är det inte bara jag som är dum. Tittade på tv-apparater idag också och bytte från digitaltv som stod på till analog o jävlar vilken skillnad. Analog är nästan helt uteslutet när man köper fetskärm. Enligt försäljaren blev bilden bättre ändå om man köpte till CA-modul, men vågade inte fråga varför. Antar att det har att göra med min teori om att signalen görs om till analog om man använder box-mottagare och scart-sladd, medan den förblir digital med modulen.

 

Lite mer mat nu tror jag visst! Jobb imorrn (7-15), fredag kväll, lördag dag och söndag dag. Sucka sucka, men lite kul ska det bli ändå. Svettigt, men kul.

 



Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0