Självkärlek

Jag besöker ivrigt dagligen min egen egen blogg, med lurarna runt huvudet och volymen i bott, bara för att lyssna på Dave Stewart, Roxette(!) och nu senast Creep med Damien Rice. O sen stannar jag till och tittar på lite roliga strips som jag redan sett tusen gånger men fortfarande skrattar åt. Självkärlek kallar jag det. Vissa dagar får jag så mycket självkärlek att antalet sidvisningar skjuter i höjden :)

 

Hur som helst. Har satt upp ett par panelgardiner i stora rummet, som tillsammans en ljusstake börjar myser till det och börjar lukta jul. Köpte på tal om jul även en sån där doftpåse som luktade jättegott i affären, men hemma luktade... ingenting. Jullukt som skulle sprida julkänsla, men inte blev det någonting med det. Orka.

 

Svammelsvammel, här kommer ytterligare två sköna strip

 

Wulfmorgenthaler

Wulfmorgenthaler



Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0