Dave Stewart

Dave Stewart - Live at Doreen 21:30 spelar U2 - One

 

Hade en skiva av honom för ett par år sedan, spred den till vänner och bekanta, men så har jag själv inte kvar den efter en miss med formatering. Brorsan frågade efter den och jag frågar nu ER, ni vet vilka ni är. Vill ha igen! Sökte lite mer på honom och hittade hans hemsida. Tydligen har han "släppt" hela nio album och är tillgänglig att boka till fester. Kanske en idé för R? :) Han är för övrigt inte uteliggare som jag trott tills nu, bara en äkta (Brittney Spears) musiker som tycker om att spela på gatan.

 

Jag vet i alla fall en i Örebro som kommer gråta alternativt dö när hon trycker på play.  

 



Och så Wind of change i hans rätta miljö

 


kattfanskap
15:58:47, 2008-10-14

Wowza, han va ju riktigt bra O.o Förresten...

Intresserad av gratis presentkort? Kolla min blogg (Förlåt, jag hatar också såna här kommentarer -.-)

Otto
16:31:09, 2008-10-14
http://ottoman.blogg.se/

Jag har t o m tagit bort ett fält man ska fylla i, ändå glömmer fyra av fem att skriva i i alla fall ett av fälten. Det innebär en felprocent på 50 i 80% av fallen.

Robban
20:31:25, 2008-10-14

Drog ner 4-album... Grym kille, måste se live här nån dag!


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0