Låååång dag igår

Igår var jag i skolan från 08.55 till 23.40, jobbade konstant. 30min lunch, 30min middag, 5min kaffe kl.16, sen bara fullt ös hela tiden. NU är jag iaf klar med laborationsdelen i projektet, bara skrivandet kvar. Eller bara och bara, men ska knåpa ihop resultat och diskussion när jag har tid. Har ju hur lång tid jag vill på mig så det är väl ingen stress på det sättet, det är nog mest jag själv som pressar mig att bli klar förhoppningsvis inom 2-3v.

Statistikkursen började igår också. Vet inte hur mycket jobb det kommer att ta, men jag är nästan helt säker på att statistiken i projektarbetet är mycket mycket svårare än statistiken i kursen, som är mer övergripande. Repeterade lite matte och sånt i söndags, ska väl börja läsa kursboken (som jag inte har) när den kommer till huset. 1300kr på Bokus och Akademibokanhandeln, men hittade den för 600kr på Sundaybooks.se - nice. Ytterligare ett hål i fickan dock :|


Skickar upp ytterligare en video som jag sprang på nyss, ska väl börja köra med ett förminskat format ibland så att videon inte tar upp hela sidan. Skön låt!



Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0