Ännu en dag till spillo

Jag har helt sjukt stora problem med statistiken. Har säkert suttit i mer än 50h nu med samma jävla problem. Problemet är att jag inte vet vad jag gör trots flera böcker och olika program. Har hittat ett avancerat och användarvänligt statistikprogram, men det hjälpte ingenting. Har suttit med det mer än 8h idag dock. Utan någon som helst framgång. Helt jävla hopplöst. Det är svårt att känna sig dummare och mer misslyckad. Handledaren raffsar ur sig någonting som låter helt vettigt när man är där, men när man kommer hem tar det tvärstopp. Hur intelligent känner man sig då? Dag ut och dag in, varje jäkla dag. Får väl krypa till korset imorrn igen för att få lite mer hjälp som jag ändå inte förstår.

Det roliga är väl att han skulle göra beräkningen på kanske 1min.


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0