Mobil i kattvatten

Ingen kommer ändå att tro mig, så det är lika bra att skriva som det verkligen var...

 

Kolan kokade nästan över och mobilen låg i min hand. På något sätt lyckades jag spänna fast mobilen lite snabbt mellan kalsongresåren (höll på att byta byxor) och kroppen, men tyvärr höll inte lösningen speciellt länge. Mobilen trillade ur, studsade en gång mot golvet och landade i katternas vattenskål. Köket är inte direkt jättestort, men sannolikheten för händelseföljden (inkl. kolakokning i kalsong och t-shirt) torde (bra ord) vara oändligt liten - speciellt eftersom det var första gången jag kokade kola.

 

Mobilen ligger nu avstängd på tork över natten, så bry er inte om att ringa. 


m
10:27:06, 2008-12-29

Haha, jag känner en som råkade spola ner löständerna när han var magsjuk..

ullrika
00:06:26, 2009-01-03
http://akirllu.blogg.se/

hahaha! va uschligt. försäkring?

;)


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0