Bytte avatar

Sådär ja, bytte avatar idag. Nu ser alla hur jag ser ut. Typ. Kanske lite för blå, men orka ändra. Gör det någon annan dag...  lägger upp orginalbilden till alla att beskåda. Tro det eller ej, men det är första gången under alla mina år på internet jag lagt upp en stor bild (större än avatarstorlek) på mig själv.

 

Fotot är taget på någon militärbunker, uppe på ett typ berg, nere på Rhodos. Jag och Tranan (han heter faktiskt så) var på upptäcksfärd efter ett längre dykpass. Såg ett grävt värn, massa betong och låsta ståldörrar. Rostigt och överväxt, men ball. Intressant tyckte vi och följde dem uppåt. Rev oss på en helvetes massa gräs, buskar och kaktusar, men till slut kom vi fram till ett stort betongfundament. Nu började det bli rätt mörkt, men vi var ju ändå tvungna till att klättra upp. Lönen blev en jäkla fin utsikt och ett skönt minne. Inte många som bestigit någon militäranläggning på Rhodos, eh?  Tyvärr var alla Mythos kvar på hotellet, så det blev en smått panikartad nedstigning. 

 

Minnet var borta morgonen efter.

 

 image170



Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0