Ny design!

Japps, igen. Lite lek i Photoshop tog ett mer seriöst uttryck när resultatet verkade bli bättre än väntat. Tankade för några dagar sedan ner den nya versionen av Live Messenger och föll pladask för designen. Igår kväll tittade jag lite hur de gjort och vipps blev det en blogg. Själva kodningen är inte riktigt färdig (saknas t.ex. ram nere till höger), men i stort sett är designen klar. Tro det eller ej, men själva bilden högst upp tog bara en dryg timme, vilket jag trodde skulle vara skitsvår att få till. Ska kasta upp ett par olika färgversioner också så att det blir enkelt att byta när viljan slår till. Till skillnad från den förra designen har den här bara en endaste liten bild (eller ja, tre med pilarna) som är lätt att byta ut.

 

Enjoy! 

 

Utvecklingen av bloggen... 

 

     


ullrika
21:21:57, 2008-05-21
http://akirllu.blogg.se

länken funkade inte men jag snokade lite själv och hamnade här! gissar det var det här du menade iaf? det är änna stor skillnad! [blev glad för din kredd! det känns som om du menade det? :)]

det jag gillar mest i din design är att det är sobert. enhetligt.

ps. hihi! jag har ju redan bevisat mig som icke-datatönt så jag skäms inte för att fråga: är det verkligen sant att den bara funkar i Opera och Eldräv?


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0