Godis

Jag sitter här och äter oförskämt mycket godis. Väntar på tarmvred, diabetes och en plågsam död - innan dess ska jag inte sluta äta. Ofantligt gott ibland!

 

Nu är det inte länge kvar förresten till resan till varmare breddgrader. Känns inte som att jag ska iväg än, det kommer det nog inte göra förrän man stiger ur planet och det är 25 grader varmt. Förhoppningsvis. Ibland regnar det väl Kjell där nere också, det är ju trots allt vinter.

 

Nehej, nu börjar magen värka. Lite TV och slappa kanske? 

 






Robban
22:18:16, 2008-11-19

jag tycker du postar lite bilder som du antagligen fotar med din systemare... mer sånt! Mer vardagsliv, mer "onödiga" inlägg. mer pics på lägenheten! Krav krav!

Robban
22:20:04, 2008-11-19

jag tycker du postar lite bilder som du antagligen fotar med din systemare... mer sånt! Mer vardagsliv, mer "onödiga" inlägg. mer pics på lägenheten! Krav krav!

Otto
23:59:12, 2008-11-19
http://ottoman.blogg.se/

Will do! Har bara lite ork ibland. Du om någon lär ju förstå :) Har förresten inte fotat på flera månader. Inte alls då menar jag. Inte ens petat på kameran


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0