Sjuk

Är, tro det eller ej, fortfarande sjuk. Igår hade jag så ont i huvudet att jag sov mellan tolv och tre, vilket gjorde det smått omöljligt att somna på kvällen, vilket i sin tur gjorde att jag vaknade sent idag, vilket också gör att jag somnar sent ikväll. Orka. Idag känns det ändå bättre. Hostar slem som suger tag och gör sår i lungorna, näsan är lite tjock och hörseln på 30%, men ändå.

 

Brände av Wall-E igår också. Rätt bra, många skratt och allmänt skön, men med en sensmoral som levererar en fet käftsmäll på dagens samhälle och var vi är påväg. 7/10 av mig.

 

 

Wall-E
wall-e tatoo


m
13:31:27, 2008-11-10

Flytta hem! Du behöver ju en egen sjuksyrra!

Robban
17:27:27, 2008-11-10

Du är ju fan sjuk jämt nu... Vad har hänt? Såg också Wall-e häromdagen faktiskt. Du är den tredje jag känner som sett den precis i dagarna. Lite skumt. Den har ändå varit ute länge... Tyckte den var lite sämre än jag förväntat mig. Vad skönt att jag låter så positiv i alla mina kommentarer! :D

Otto
23:10:24, 2008-11-10
http://ottoman.blogg.se/

Haha, verkligen! Till båda! Njo, hade också väntat mig liite mer, men den leverade ju trots allt. Animerad vuxenhumor som ungar också kan titta på.


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0