Dataregistrerare

Japps, har sökt en tjänst som dataregistrerare (försök skriva det ni! Fingervrickning!) och en som någon typ utvecklare/säljare inom något medicinskt företag. Har putsat på CVt mest hela mellandagen (dvs inte för- och inte eftermiddag) och letat jobb. Tyvärr är det inte så många ute längre... eller jo, de finns, om man vill ha "telefonen som arbetsredskap" eller "jobba i öppen kontorsmiljö", ofta båda i samma annons. Det är ju skönt att de i alla fall skriver ut vad det är för sorts jobb så klart det går utan att nämna andelen självmord eller sittsår på företaget. Nej, lite högre krav har jag. Äh, det är väl som vanligt...det är ett jävla flax om man ens får ett autosvar på mailen om man söker via annons.

 

O brorsan, vad är ditt kontonummer? Du svarar ju aldrig på MSN och jag kommer aldrig ihåg det på telefon. Det kanske inte är världens mest taktiska beslut att outa det här, men kasta iväg ett mail.

 


Anonym
22:01:24, 2008-10-28

Haha, nä det är rätt. Jag lär knappast skriva ut namn, personnummer, kontonummer på nätet. Jag mailar dig istället.

ullrika
21:08:11, 2008-10-29

usch. den bilden var bland det värsta jag har sett. blä.


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0