Ny design

Har i gårdagens töcken suttit med nya designen nästan hela dagen. Halvägs in i projektet märkte jag att det här inte alls blev så fint som jag hade tänkt mig, men bestämde mig ändå för att slutföra. Öva lite ny kodning liksom. Högersidan fick jag fulkoda lite, vilket gör att den är inte passar in om man inte får med hela bloggen i en ram. Skulle säkert kunna ordna på något sätt, men orkar inte. Designen blir inte kvar så länge ändå...

 

* ändrade ändå och det blev bra i Opera och Firefox, men såklart inte i Interne Explorer. Som vanligt. Men det skiter jag i. 


Olle
19:05:12, 2008-10-26
http://noposo.blogg.se/

Jag tycker att den blev sjukt snygg, ta inte bort den för sjutton gubbar.

Otto
00:15:22, 2008-10-27
http://ottoman.blogg.se/

Tänk att en kommentar kan få en att tänka om, tack! Såg nu att kommentarssidan inte fungerar heller... tänkte inte så lång när jag delade upp sidan :) Hur som helst är det svåraste gjort och nu handlar det mer om att lägga in nya bilder på rätt plats. Men inte idag och säkert inte imorrn.

ullisen
22:48:40, 2008-10-27

fint som vanligt otto. och jag gillar särskilt att bollarna är tillbaka igen!


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0