Taklucka

- Ja, hallåja?

- Hej, jag heter Gustav

- Jaha, hej hej

- Du äger en BMW väl?

- Mmm?

- Jag parkerade nyss framför din bil och såg att takluckan är öppen

- Va!?

- Ja, och det regnar ju just nu så att...

 

... men den stog i alla fall kvar, trots en natt och en dag i det fria. Larmet avskräckte nog, men ändå. Hur stor är sannolikheten för det i Högaborg, Helsingborg? Hyfsat blött inuti, men det kunde ju varit värre. 


Robban
12:47:46, 2008-10-16

Jag hoppas du tackade honom din dryge sate... :P

ullrika
00:31:01, 2008-10-18
http://akirllu.blogg.se/

äh. man ska ha inte ha taklucka om inte bilen har automatisk varnare om den är öppen. sen undrar jag, är du kortare än jag - så du inte ser över taket när du lämnar bilen!?


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0