Examensarbetet

Det finns ju en del minnen och personer här i livet man mest vill sudda ut - på min topplacering ligger examensarbetet. Magsår, ångest med fan och hans moster under ett halvårs tid. Betyget blev högsta möjliga, men ibland värderar man upplevelser högre än resultat. Bar precis upp packade banankartonger inför Örebro-resan imorrn och överst låg anteckningsblocket från helvetetstiden. Jag överlade med mig själv i en nanosekund och rev det sedan mitt itu. Skönare känsla får man leta efter. Skulle helst av allt vilja lägga dem i en hög och elda upp också, men sopnedkastet får räcka. Frigörande på något sätt. 

 

Nej, nu blir det jobb till kvällen! Tjoho!

 


ullrika
22:12:42, 2009-02-12

pappersinlamling hörru. din miljöbov :)



ps. den där strippen var mer än lovligt obehaglig faktiskt... sorry. jag är trist.


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0