Skitdag, trots skärm

Skärmen kom som utlovat idag. Wiie, jättekul - om jag hade haft en bra dag. Men det har jag inte. Varför? Inte den blekaste! Har velat spy på dator och allt vad teknik heter bl.a., inte velat röra mig och bara suttit med två korsord. Tog ett bad, svettades ihjäl och därefter varit sovatrött. Detta var kl. 16.00 och jag har ännu inte gjort någonting åt det.

 

Ibland verkar det bli såhär, inte bara för mig utan för alla personer. Trots vissheten är det inte roligt med bajsdagar. Imorrn är det revelj 05.50 för jobb till i alla fall efter lunch. Matlådan packad och Nesser laddad i lurarna, imorrn är en annan dag! 

 

Jävla vinter förresten, varför kan den inte börja? Eller ta slut? Gatan utanför ser ut som en ukrainsk åker under november. 



Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0