Sjuk

För första gången i mitt liv(?) har jag sjukskrivit mig. Halsen började ju väsa redan i måndags, men i onsdags fick jag feber. Då var jag ledig, men sjukskrev mig idag. Ska dit imorrn igen var det tänkt, förutsatt att febern inte stigit igen. Som det är nu kommer och går den litegrann, men ingenting som gör att man stannar hemma och lökar. Jobbar ju bara 07-15 imorrn , så det vore väl själva fan om man var tvungen att vika sig! Låter för närvarande som Vin Diesel med hösnuva, men det löser sig. Orka vila.

 

Tror faktiskt att det är första gången någonsin jag sjukskrivit mig och lökat hemma en dag. Hade migrän någon gång för ett år sedan och kunde inte komma på en extrainsatt tid, men det räknades inte med som sjukskrivning.

 

Jaaaja, nu fortsätter strax Moberg. Hatar när han är tillsammans med någon annan kock, men det är ändå bättre än allt annat... blä. 

 

Var det förresten ingen som brydde sig om mina delfiner? Är det biologen i mig som tycker att det är coolt att de har ett medvetande, eller är det människan? Är jag en... nörd? :|


Robban
07:31:46, 2009-03-20

Lite coolt var det och ja, du är en nörd :)

Veronica
09:44:01, 2009-03-20

Trodde också han hetter Moberg först. ;)

Vem orkar klicka på en film om delfiner?

Otto
17:56:05, 2009-03-20
http://ottoman.blogg.se/

Hua! Han heter ju MoRberg!


Du skrev
Name
Kom ihåg?

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0